torsdag den 29. marts 2012

// SOFIE


Hej læsere! Jeg er den ene af bloggerne på Wolves. Jeg hedder Sofie, og jeg har fødselsdag d. 17. maj, hvor jeg bliver 14. Min fødeby er København, og der bor jeg stadig - i lejlighed på Nørrebro. Musik, fotografering, koncerter og venner er noget af det jeg elsker allermest, og bruger min tid på. Jeg spiller guitar, lidt på trommer og meget lidt på klaver.

Jeg kommer til at blogge på Wolves om tirsdagen, fredagen og søndagen. Onsdag bliver en "fælles-dag", men vi lover ikke at der kommer noget indlæg fra nogen af os, da vi begge har et ret stramt program dér.

Håber at I har lyst til at blive faste læsere, og følge med! xoxo Sofie


3 kommentarer:

  1. hej jeg hedder sofie gossmann og jeg ligner en leguan ♥

    SvarSlet
  2. åh, hahahahha! tak for et godt spil dyrenes hotel, hahahaha <3

    xoxo sofie (leguanen)

    SvarSlet